کتابخانه عمومی هشت بهشت شهر جدید گلبهار

 
پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در پی تعرض آشوبگران به اموال عمومی و سوختن "کتابخانه تفکر شهریار " از مردم خواست برای بازسازی این کتابخانه کمک کنند.
بنابر این اطلاعیه، نهاد کتابخانه‌ها در زمینه کمک به بازسازی کتابخانه در حوزه‌های عمرانی، جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی در کتابخانه‌های عمومی کشور و تامین تجهیزات اعم از قفسه، میز و صندلی درخواست همکاری کرده است.
در این اطلاعیه آمده است: افراد داوطلب می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب شماره ۲۶۷۷۲۱۰۰۹ به نام انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان شهریار نزد تجارت واریز کنند.
گزارش دریافت تمام کمک‌ها و مصارف آن در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در بخش «بازسازی کتابخانه تفکر» منتشر می‌شود.
حامیان بازسازی این کتاب خانه می‌توانند، عبارت «کمک به بازسازی و تجهیز کتابخانه تفکر» را روی فیش واریزی خود قید و تصویر آن را به نشانی ravabetomoomi@tehranpl.ir ارسال کنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۳
فاطمه فاضلی مقدم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی